Mitovi o prehrani

Rijetko koji magazin, portal ili općenito medij nije prenio priču o tome koliko puta dnevno biste trebali prezalogajiti da bi bili siti, zdravi i u top formi. Međutim, ono što zapinje za oko jest nesklad u broju obroka koji razni stručnjaci preporučuju kao optimalne. Tako negdje možete doći do informacije kako je idealno konzumirati dva veća obroka dnevno, dok kod nekih ta brojka raste i do devet obroka. Tradicionalno se među ljudima smatralo da je potrebno u dnevnom rasporedu imati doručak, ručak i večeru, međutim kako se tempo života drastično promijenio unazad nekoliko desetaka godina, takva prehrana je praktički postala iznimka.

Na tragu toga, kao odgovor na nedoumice oko načina prehrane donosi ugledni strani portal koji se bavi nutricionizmom i nutritivnim vrijednostima. Na njemu je zastupljena zanimljiva teza koja ne vjeruje mitovima o tome da je broj obroka važan za zdravlje i formu. Neporeciva je činjenica da svako tijelo i svačiji organizam djeluje specifično i nimalo slično nekom drugom organizmu. Zato nekome mogu zaista odgovarati dva obroka dnevno, a nekome čak devet. Ono što je bitno, jest da s obzirom na prije svega kilažu, a zatim i ostale specifičnosti tijela, dnevno unosite dovoljne količine kalorija, ugljikohidrata, bjelančevina, vitamina, vode, minerala i drugih tvari u organizam. Količinu koja je baš vama potrebna možete izračunati pomoću raznih aplikacija, a u tome Vam mogu pomoći i liječnici te nutricionisti. U koliko navrata ćete to unijeti u sebe je manje važno, a osim toga, nitko vam, ukoliko nije profesionalac, ne može reći kako biste to trebali raditi. Dakle, nemojte se opterećivati pravilima koja vrlo vjerojatno nisu relevantno mjerilo.

Sve o čemu ovdje pišemo je potvrđeno i praktičnim eksperimentom u kojoj su dvije skupine ljudi s većom kilažom stavljene na posebnu dijetu. Jedna je skupina dnevno jela tri, a druga šest obroka. Nakon dva mjeseca, gotovo da nije bilo nikakve razlike u gubljenju kilograma među osobama u obje grupe.

Sličnu teoriju možemo primijeniti i na ostala pravila poput onoga da nikako ne biste smjeli jesti kasno navečer i sličnih. Naravno, ovdje ne želimo reći kako neke od uputa nisu korisne, ali ako već želite biti sigurni u ispravnost prehrane, konzultirajte se s liječnikom ili nutricionistom.

Na kraju, ako ste jednostavno željni dobre i ukusne hrane, ne opterećujte se već naručite neke od naših specijaliteta iz ponude Pizzerie Saloon u Osijeku.

Dobar tek!

Želite potpuni obrok?

Pizzeria Novi Saloon Vam svojom ponudom omogućuje potpunost obroka u nekoliko slijedova. Najprije otvorite apetit predjelom, a prije glavnog jela kušajte neku od naših juha. U prebogatoj ponudi glavnih jela izaberite nešto po Vašem ukusu. Obrok upotpunite slasnim desertom na kraju. Dobar tek želi Vam Saloon!